رد کردن لینک ها

تقسیم کننده ها

از سوی دیگر، ما با خشم و عصبانیت عادلانه و ناسازگارانه از مردانی که با فضولت لذت بردن از لحظه، تحسین برانگیز شده اند، خشمگین شده اند و از دل خوشی کور نیستند، که نمی توانند پیش بینی درد و مشکلاتی را که ناشی از آن هستند، پیش بینی کنند؛ و تقصیر مساوی با کسانی است که از طریق ضعف اراده در انجام وظیفه شان شکست خورده است، همان چیزی است که از طریق تسکین درد و دوری می گوید. این موارد کاملا ساده و آسان برای تمایز است. در یک ساعت آزاد، زمانی که قدرت انتخاب ما غیرممکن است و زمانی که هیچ چیز مانع از توانایی ما در انجام آنچه که ما به بهترین شکل انجام می دهیم، لذت بردن از هر لذتی است و هر درد از آن اجتناب می شود. اما در شرایط خاص و به دلیل ادعای وظیفه و یا وظایف کسب و کار، اغلب اتفاق می افتد که لذت ها باید رد شوند و ناراحتی ها پذیرفته شوند. بنابراین، انسان عاقل همواره در این زمینه به این اصل انتخاب میپردازد: او لذتها را برای تسلیم سایر لذتهای بیشتر از بین میبرد، یا در مواردی دیگر از درد و رنج است..

از سوی دیگر، ما با خشم و عصبانیت عادلانه و ناسازگارانه از مردانی که با فضولت لذت بردن از لحظه، تحسین برانگیز شده اند، خشمگین شده اند و از دل خوشی کور نیستند، که نمی توانند پیش بینی درد و مشکلاتی را که ناشی از آن هستند، پیش بینی کنند؛ و تقصیر مساوی با کسانی است که از طریق ضعف اراده در انجام وظیفه شان شکست خورده است، همان چیزی است که از طریق تسکین درد و دوری می گوید. این موارد کاملا ساده و آسان برای تمایز است. در یک ساعت آزاد، زمانی که قدرت انتخاب ما غیرممکن است و زمانی که هیچ چیز مانع از توانایی ما در انجام آنچه که ما به بهترین شکل انجام می دهیم، لذت بردن از هر لذتی است و هر درد از آن اجتناب می شود. اما در شرایط خاص و به دلیل ادعای وظیفه و یا وظایف کسب و کار، اغلب اتفاق می افتد که لذت ها باید رد شوند و ناراحتی ها پذیرفته شوند. بنابراین، انسان عاقل همواره در این زمینه به این اصل انتخاب میپردازد: او لذتها را برای تسلیم سایر لذتهای بیشتر از بین میبرد، یا در مواردی دیگر از درد و رنج است.

از سوی دیگر، ما با خشم و عصبانیت عادلانه و ناسازگارانه از مردانی که با فضولت لذت بردن از لحظه، تحسین برانگیز شده اند، خشمگین شده اند و از دل خوشی کور نیستند، که نمی توانند پیش بینی درد و مشکلاتی را که ناشی از آن هستند، پیش بینی کنند؛ و تقصیر مساوی با کسانی است که از طریق ضعف اراده در انجام وظیفه شان شکست خورده است، همان چیزی است که از طریق تسکین درد و دوری می گوید. این موارد کاملا ساده و آسان برای تمایز است. در یک ساعت آزاد، زمانی که قدرت انتخاب ما غیرممکن است و زمانی که هیچ چیز مانع از توانایی ما در انجام آنچه که ما به بهترین شکل انجام می دهیم، لذت بردن از هر لذتی است و هر درد از آن اجتناب می شود. اما در شرایط خاص و به دلیل ادعای وظیفه و یا وظایف کسب و کار، اغلب اتفاق می افتد که لذت ها باید رد شوند و ناراحتی ها پذیرفته شوند. بنابراین، انسان عاقل همواره در این زمینه به این اصل انتخاب میپردازد: او لذتها را برای تسلیم سایر لذتهای بیشتر از بین میبرد، یا در مواردی دیگر از درد و رنج است.

از سوی دیگر، ما با خشم و عصبانیت عادلانه و ناسازگارانه از مردانی که با فضولت لذت بردن از لحظه، تحسین برانگیز شده اند، خشمگین شده اند و از دل خوشی کور نیستند، که نمی توانند پیش بینی درد و مشکلاتی را که ناشی از آن هستند، پیش بینی کنند؛ و تقصیر مساوی با کسانی است که از طریق ضعف اراده در انجام وظیفه شان شکست خورده است، همان چیزی است که از طریق تسکین درد و دوری می گوید. این موارد کاملا ساده و آسان برای تمایز است. در یک ساعت آزاد، زمانی که قدرت انتخاب ما غیرممکن است و زمانی که هیچ چیز مانع از توانایی ما در انجام آنچه که ما به بهترین شکل انجام می دهیم، لذت بردن از هر لذتی است و هر درد از آن اجتناب می شود. اما در شرایط خاص و به دلیل ادعای وظیفه و یا وظایف کسب و کار، اغلب اتفاق می افتد که لذت ها باید رد شوند و ناراحتی ها پذیرفته شوند. بنابراین، انسان عاقل همواره در این زمینه به این اصل انتخاب میپردازد: او لذتها را برای تسلیم سایر لذتهای بیشتر از بین میبرد، یا در مواردی دیگر از درد و رنج است.

از سوی دیگر، ما با خشم و عصبانیت عادلانه و ناسازگارانه از مردانی که با فضولت لذت بردن از لحظه، تحسین برانگیز شده اند، خشمگین شده اند و از دل خوشی کور نیستند، که نمی توانند پیش بینی درد و مشکلاتی را که ناشی از آن هستند، پیش بینی کنند؛ و تقصیر مساوی با کسانی است که از طریق ضعف اراده در انجام وظیفه شان شکست خورده است، همان چیزی است که از طریق تسکین درد و دوری می گوید. این موارد کاملا ساده و آسان برای تمایز است. در یک ساعت آزاد، زمانی که قدرت انتخاب ما غیرممکن است و زمانی که هیچ چیز مانع از توانایی ما در انجام آنچه که ما به بهترین شکل انجام می دهیم، لذت بردن از هر لذتی است و هر درد از آن اجتناب می شود. اما در شرایط خاص و به دلیل ادعای وظیفه و یا وظایف کسب و کار، اغلب اتفاق می افتد که لذت ها باید رد شوند و ناراحتی ها پذیرفته شوند. بنابراین، انسان عاقل همواره در این زمینه به این اصل انتخاب میپردازد: او لذتها را برای تسلیم سایر لذتهای بیشتر از بین میبرد، یا در مواردی دیگر از درد و رنج است.

از سوی دیگر، ما با خشم و عصبانیت عادلانه و ناسازگارانه از مردانی که با فضولت لذت بردن از لحظه، تحسین برانگیز شده اند، خشمگین شده اند و از دل خوشی کور نیستند، که نمی توانند پیش بینی درد و مشکلاتی را که ناشی از آن هستند، پیش بینی کنند؛ و تقصیر مساوی با کسانی است که از طریق ضعف اراده در انجام وظیفه شان شکست خورده است، همان چیزی است که از طریق تسکین درد و دوری می گوید. این موارد کاملا ساده و آسان برای تمایز است. در یک ساعت آزاد، زمانی که قدرت انتخاب ما غیرممکن است و زمانی که هیچ چیز مانع از توانایی ما در انجام آنچه که ما به بهترین شکل انجام می دهیم، لذت بردن از هر لذتی است و هر درد از آن اجتناب می شود. اما در شرایط خاص و به دلیل ادعای وظیفه و یا وظایف کسب و کار، اغلب اتفاق می افتد که لذت ها باید رد شوند و ناراحتی ها پذیرفته شوند. بنابراین، انسان عاقل همواره در این زمینه به این اصل انتخاب میپردازد: او لذتها را برای تسلیم سایر لذتهای بیشتر از بین میبرد، یا در مواردی دیگر از درد و رنج است.

از سوی دیگر، ما با خشم و عصبانیت عادلانه و ناسازگارانه از مردانی که با فضولت لذت بردن از لحظه، تحسین برانگیز شده اند، خشمگین شده اند و از دل خوشی کور نیستند، که نمی توانند پیش بینی درد و مشکلاتی را که ناشی از آن هستند، پیش بینی کنند؛ و تقصیر مساوی با کسانی است که از طریق ضعف اراده در انجام وظیفه شان شکست خورده است، همان چیزی است که از طریق تسکین درد و دوری می گوید. این موارد کاملا ساده و آسان برای تمایز است. در یک ساعت آزاد، زمانی که قدرت انتخاب ما غیرممکن است و زمانی که هیچ چیز مانع از توانایی ما در انجام آنچه که ما به بهترین شکل انجام می دهیم، لذت بردن از هر لذتی است و هر درد از آن اجتناب می شود. اما در شرایط خاص و به دلیل ادعای وظیفه و یا وظایف کسب و کار، اغلب اتفاق می افتد که لذت ها باید رد شوند و ناراحتی ها پذیرفته شوند. بنابراین، انسان عاقل همواره در این زمینه به این اصل انتخاب میپردازد: او لذتها را برای تسلیم سایر لذتهای بیشتر از بین میبرد، یا در مواردی دیگر از درد و رنج است.

تقسیم با یک عنوان

از سوی دیگر، ما با خشم و عصبانیت عادلانه و ناسازگارانه از مردانی که با فضولت لذت بردن از لحظه، تحسین برانگیز شده اند، خشمگین شده اند و از دل خوشی کور نیستند، که نمی توانند پیش بینی درد و مشکلاتی را که ناشی از آن هستند، پیش بینی کنند؛ و تقصیر مساوی با کسانی است که از طریق ضعف اراده در انجام وظیفه شان شکست خورده است، همان چیزی است که از طریق تسکین درد و دوری می گوید. این موارد کاملا ساده و آسان برای تمایز است. در یک ساعت آزاد، زمانی که قدرت انتخاب ما غیرممکن است و زمانی که هیچ چیز مانع از توانایی ما در انجام آنچه که ما به بهترین شکل انجام می دهیم، لذت بردن از هر لذتی است و هر درد از آن اجتناب می شود. اما در شرایط خاص و به دلیل ادعای وظیفه و یا وظایف کسب و کار، اغلب اتفاق می افتد که لذت ها باید رد شوند و ناراحتی ها پذیرفته شوند. بنابراین، انسان عاقل همواره در این زمینه به این اصل انتخاب میپردازد: او لذتها را برای تسلیم سایر لذتهای بیشتر از بین میبرد، یا در مواردی دیگر از درد و رنج است.

ساخته شده با عشق

از سوی دیگر، ما با خشم و عصبانیت عادلانه و ناسازگارانه از مردانی که با فضولت لذت بردن از لحظه، تحسین برانگیز شده اند، خشمگین شده اند و از دل خوشی کور نیستند، که نمی توانند پیش بینی درد و مشکلاتی را که ناشی از آن هستند، پیش بینی کنند؛ و تقصیر مساوی با کسانی است که از طریق ضعف اراده در انجام وظیفه شان شکست خورده است، همان چیزی است که از طریق تسکین درد و دوری می گوید. این موارد کاملا ساده و آسان برای تمایز است. در یک ساعت آزاد، زمانی که قدرت انتخاب ما غیرممکن است و زمانی که هیچ چیز مانع از توانایی ما در انجام آنچه که ما به بهترین شکل انجام می دهیم، لذت بردن از هر لذتی است و هر درد از آن اجتناب می شود. اما در شرایط خاص و به دلیل ادعای وظیفه و یا وظایف کسب و کار، اغلب اتفاق می افتد که لذت ها باید رد شوند و ناراحتی ها پذیرفته شوند. بنابراین، انسان عاقل همواره در این زمینه به این اصل انتخاب میپردازد: او لذتها را برای تسلیم سایر لذتهای بیشتر از بین میبرد، یا در مواردی دیگر از درد و رنج است.